hannahjacobson

Alla inlägg under januari 2013

Av Hannah Jacobson - 1 januari 2013 20:41

Med nya tag tar jag mig an ett nytt år med nya möjligheter och nya drömmar... Många drömmar har redan uppfyllts under jullovet och tidigare, men det stoppar mig inte från att fortsätta kämpa vidare... 2012 har sitt slut, men det ha vi alla. Utan ett slut förlorar det sitt värde.

Julen spenderade vi i London... Det var den mest underbaraste resan jag någon sin gjort. Att sitta på översta våningen i en dubbeldecker, fri sikt och vinden leker med håret, musiken i hörlurarna gjorde det bara ännu bättre medan vi åkte mellan Londons folktäta gator.

Victoria's secret i London var som att besöka himlen, jag var bokstavligt i himlen. Det tog ett tag innan själen kunde återförenas med kroppen som stod och hängde över Candice Swanepol's dräkt och vingar i skyltfönstret... Och Erin Heatherton's... Att sedan faktiskt få röra vid kläderna och kanske prov dem. Alla anställda var otroligt snälla och provrummen en dröm... Sedan gick vi även i lite fler affärer, och in i The dungeon där de berättade gamla historier om The great fire of London, Jack The Ripper och mycket annat. En livsupplevelse som jag aldrig kommer glömma. Sedan blev det Madame Tussauds, Kings Cross (platform 9 3/4) och London eye... Vi såg även två musikaler, "Top hat" och "Rock of ages". Den första var helt klart favoriten, alla var så vackra när de sjöng, steppade och dansade i sina stiliga kläder... Tänk om man kunde vara en av dem!
Den 25 dec. Chrsitmas eve så var allt stängt, då spelade vi kort på hotellet hela dagen och avslutade med en stor julmiddag.

Jag har även läst ut "crescendo" som är den andra uppföljaren av "Hush hush" av Becca Fitzpacker. Som handlar om en tjej som blir förälskad i en fallen ängel. Underbar bok! Speciellt om man älskar änglar!

Åter igen, gott nytt år!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en hästintresserad tjej på 17 år. Mitt namn är Hannah och jag bor i södra Sverige, Skåne. Här kan ni läsa om mig och mina hästar, hur mitt liv ser ut. Mina hästar: Windy Boy & Shamal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards